آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با همراهی آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان و سایر مسئولین استان و شهرستان طی حضور در مرکزسالمندان سرای محبت شهرستان بندر انزلی با مددجویان و کارکنان این مرکز دیدار کرد.

عصر روز شنبه سیزدهم مردادماه؛آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان وامام جمعه رشت به اتفاق آریاطوفانی مدیر کل بهزیستی گیلان،  پورخوش سعادت فرمانداربندرانزلی،حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین  امام جمعه، دکتر عابدین قاسمیان معاون توانبخشی بهزیستی گیلان و جمعی از مسئولین استانی وشهرستانی ضمن بازدید از بخش های مختلف آسایشگاه  از نزدیک با مددجویان و کارکنان این مرکز و همچنین از والده شهید حسین تنهایی مقدم دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان، در حاشیه این بازدید اظهارداشت: عیادت از توانخواهان و پیگیری احوالات مددجویان امری است که همواره باید صورت پذیرد و حضور مستقیم و بازدید میدانی مسئولین از مراکز مراقبتی  می تواند بسیاری از مشکلات را مرتفع سازد.

آیت الله فلاحتی در این بازدید ضمن تاکید بر ارائه خدمات مناسب به سالمندان،  هرگونه مساعدت در جهت رفع مشکلات و موانع پیش روی مراکز سالمندان را نیز اعلام کرد.

 وی از خدمات شبانه‌روزی کارکنان این مرکز تشکر کرد و گفت: تلاش های شبانه روزی کارکنان چنین مراکزی بسیار ارزشمند است و علاوه بر اینکه این خدمت رسانی ها نزد خداوند جایگاه ویژه ای دارد نزد خلق خدا نیز پسندیده می باشد و شایسته است تا همواره مورد قدردانی قرار گیرد.

همچنین آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از پیگیری دلسوزانه نماینده ولی فقیه در استان نسبت به جامعه هدف بهزیستی؛ گزارشی از وضعیت سالمندی استان و همچنین اقدامات مراکز نگهداری سالمندان ارائه داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد